پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118016
ماهواره فرهنگ و ارزش هاي خانواده را مورد هجوم قرار داده
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1527

 

 

 

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام حسين جمالي زاده در جلسه شوراي فرهنگ عمومي شهرستان افزود: چرا که دوري جامعه از ارزشهاي اسلامي و ديني عامل مهم و تشديد کننده بسياري از ناهنجاري ها در جامعه است بنابراين بايد ارزشهاي ديني در جامعه پر رنگ شود.

وي، با اشاره به اينکه مبارزه جدي با ماهواره شاه کليد توسعه حوزه فرهنگي است گفت: متاسفانه ماهواره فرهنگ ضد غربي و بي بند وباري را در جامعه ترويج مي هد بنابراين بايد دست اندرکاران مبارزه با اين امر جلوي اين ابزار شيطاني را بگيرند.

حجت الاسلام جمالي زاده افزود: بايد جوانان را به حضور در مراسم مذهبي و همچنين جوانان را به حضور در مساجدتشويق کنيم.

امام جمعه فارسان گفت: در راستاي تقويت حوزه فرهنگي بايد جامعه را به فرهنگ اسلامي و ديني نزديک کنيم.

 وي عدم توجه کافي خانواده ها به معضلات پيش آمده توسط ماهواره را مورد اشاره قرار داد و گفت: خانواده ها بايد توجه کنند که شبکه هاي ماهواره اي با ساختن فيلم ها و سريال هايشان، ارزش هاي فرهنگي جامعه ما و اعتقادي ما را به گونه اي نامحسوس نشانه گرفته اند.

بررسي معظلات فرهنگي ماهواره ،طرح و اجراي برنامه هاي ضد ماهواره  توسط ادارت ،جلسات توجيهي اصناف و بازاريان با اساتيد دانشگاهي و بررسي و پيگيري شهرک صنعتي فارسان از مهم ترين اين مصوبات بود .

 

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html